tillbaka till ruta 1

var hos läkaren idag. så dagsprognos. min lägenhet väntar fortfarande på att jag ska flytta hem till den, men jag ska bo kvar hos mamma ett tag till, tills jag är i balans. är vidare heltidssjukskriven...får inte börja arbetsträna än.. *suck* de är rädda att jag ska ta ut mig igen och rasa längre ner.. så jag måste komma upp en bit till ur träsket. måste gå upp lite i vikt..enligt alla andra..inte enligt mig själv. måste börja tycka om mig själv. och börjar jag inte sova på nätterna snart...så måste jag ta tyngre mediciner...vilket jag hatar! jag blir helt konstig av dem. måste jobba hårdare...så jag slipper det här snart. är trött på att inte duga. är trött på att inte vara delaktig. är trött på att inte kunna jobba. vill bara bli bra, vill vara med i livet. inte stå bredvid och titta på. hur gör man för att hoppa på tåget igen?

Kommentarer
Postat av: Er Frälsare

Man jobbar som as och lever för nuet, och man klarar av det.

2008-11-14 @ 16:37:59
URL: http://libertyavenue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0