karlkukjävel!

Det är som om någon har öppnat en kran i mina ögon...tårarna slutar inte rinna.
lyckades somna runt 6tiden imorse...vaknade någon timme senare av mina mardrömmar.. tårarna fortsatte ösa ner på mina kinder.
Jag fattar inte. att jag varit så naiv. alla tecken har funnits där, mitt framför ögonen på mig, och jag har bara blundat!
jag hatar mig själv för det.
Efter samtalet med mr dickhead igår så var han ledsen, sa att han skulle ändra på sig, vara ärlig och att han aldrig älskat någon som han älskar mig.
Men hur FAN ska jag kunna tro på det. hur ska jag kunna lita på honom igen.
Jag älskar honom och det gör så ont. för jag kan inte tänka mig ett liv utan honom...men det känns som om en stor del innom mig har dött.
hur fan kan han med! den där jävla bruden. Vi är bara kompisar.. I MIN RÖV ATT NI ÄR!

Fan! varför kan det aldrig vara bra någon gång.
varför hittar jag alltid svinen som våldtar, slåss eller är otrogna.
Jag är så trött på det här. som att jag inte hade tillräckligt med skit och ta hand om innan!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0