insikt är svårt

16, 17, 20 åldrarna på de tre tjejerna jag känner till att du varit med.
Tonåringar....småbarn. jag förstår inte hur du har tänkt. min stackars blonda hjärna arbetar för fullt med att försöka förstå..
jag är ganska säker på att det finns ett X antal tjejer som jag inte fått reda på...och det spelar egentligen ingen roll.
Det spelar ingen roll hur många..det är varför som är det intressanta.
varför offrade du oss... varför kunde du bara inte avsluta det futtiga vi hade innan du gav dig iväg för att hitta lycka i någon annans famn. varför lät du mig tro att vi började hitta tillbaka igen. varför ljög du.

Bilden på dig och dina tonåringar har etsat sig fast. jag har läst i detalj vad ni har gjort. det får mig att må illa.
Alla förbannade lögner. ja, du kanske älskar någon av dem..vad vet jag.
eller så kanske det är någon annan brud du har knullat som har vunnit ditt hjärta.
Fan, jag har varit hos dig efter du och någon av tjejerna har knullat i soffan, sängen..golvet, vad vet jag.
jag har säkert använt samma jävla handuk som de där brudarna. sovit i era nyknullade lakan.
hur fan ska jag kunna förlåta, gå vidare, glömma?
Jag hatar mig själv.
vill bara kräkas, sluta andas, sluta leva, sluta känna.
834 tabletter... det borde räcka...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0