Godmorgon

Ännu en sömnlös natt.. har legat och vridit och vänt på mig, kollat på OS och busat med katterna.

Regnet har piskat argt emot fönsterrutan, som om min egen ilska fanns i det.

Det gjorde mig ändå lugn på något vis, som om det fanns någon/något där som tog hand om mig.

En skön känsla när man ligger i ensam i sängen.


Men nu är det morgon, dags att sätta på sig clown leendet och klä sig i den glada rollen igen.

Äta upp sig själv inifrån, fortsätta göra slut på energin.


Står vid spegeln, med ett stort påklistrat leende säger jag till mig själv:  
God morgon kära bitterfitta.

Så fin du ser ut idag, sen skrattar jag lite åt mig själv.. det är bra att skratta har jag hört, utsöndra endorfiner och grejer.

Folk brukar ju säga att tankens kraft är så stark, att det blir som man tänkt sig..

ok, isf hoppas jag att HON lämnar oss ifred.. att hon tänder eld på sig själv och släcker sig själv med en brandyxa...


God morgon bitterfitta, god morgon.


Kommentarer
Postat av: Marie

God Morgon :o)

2008-08-11 @ 07:03:25
URL: http://mumari.se
Postat av: Therese *Mamma till Melwin*

GOD MORGON!! HOPPAS du få en bra dag

2008-08-11 @ 07:36:40
URL: http://mammanordellt.blogg.se/
Postat av: Robert Nehmé

tack, det får man verkligen hoppas på:D



hoppas att du blir en utav våra trogna läsare på bloggen också.



MVH// Robert

2008-08-11 @ 09:11:32
URL: http://mrmrs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0