förvirrad

han säger att du älskar mig!
hur är det möjligt? Hur kan man behandla någon man älskar, så illa?!
Jag förstår inte.
Fick ett mess av honom nu.. han var ångerfull, ledsen och sa att det inte har varit så illa som jag tror.
Eh, ok! hur fan vet han vad jag tror.
Hur kan han förklara bort det jag sett?
Det jag läst?
det andra sagt?
ska han dra fler lögner?!
Kan han inte bara ta tjuren vid kuken och vara ärlig!

Det gör ont, är ledsen, förbannad, besviken..
Han var min trygghet, det enda jag kunde hålla fast vid just nu.
hans hem, hans armar var min oas, mitt lugn.
Där kunde jag stänga ute allt annat..all ångest, alla psykologer och sjukdomsbilder.
Där kunde jag bara vara mig själv.
Och nu känns det som om det är det borta...

välkommen till verkligheten lilla bitterfitta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0