förbannad är bara förnamnet!!

DU KAN HOPPA ÅT HELVETE!!!
Hur kan du se dig själv i spegeln?
hur kan du vakna upp på morgonen och leva med dig själv?
dina förbannade lögner och förnekelser.
Men, som sagt..sanningen kommer alltid fram.. tyvärr kan det ju ta lite lång tid ibland bara.
känner mig så jävla lurad och kränkt.

Just nu är du en liten lort i mina ögon.
En liten smutsig lort som har lyckats med bedriften att göra mig riktigt galen.
Du ska vara glad att du inte är i närheten just nu.

TACK!! din förbannade karlkukjävel!
tårarna svider emot kinderna, allt är suddigt, benen skakar och jag vet inte hur många cigaretter jag har kedjerökt.

En enkel biljett till helvetet tack.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej hej! Tack för titten och kommentaren, hoppas du kommer tillbaka :)



Hoppas du blir gladare snart, vet hur det känns :( även om det kanske inte är någon tröst.

2008-08-13 @ 01:23:46
Postat av: Josefine

oj blev ingen avsändare :P haha! sorry

2008-08-13 @ 01:24:15
URL: http://sonderslagen.blogg.se/
Postat av: CARRO

svar till kommentaren på min blogg:

TACK<3

2008-08-13 @ 12:28:39
URL: http://skinkdiamond.blogg.se/dikter

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0