det gör ont

Vet inte vart jag ska börja, det gör bara ont hela tiden och överallt...
Jag hatar honom för allt han gjort, samtidigt som jag förstår honom.
Han har inte mått bra, jag har inte mått bra.
men samtidigt så har jag hållt mig.. jag har inte strulat runt med andra, inte flirtat runt, inte haft ett förhållande eller två vid sidan av...eller mer än det heller för den delen. ( jag vet inte om han talar saning när han säger att det "bara" är två heller)

Allt han sagt till mig känns som en lögn, den ena tjejen har han försökt träffa en gång i veckan...minst.
han har INTE sagt att han har älskat henne, det är väl skönt det iaf.. men ändå..de har hållt på sen i december..
jag känner mig sviken, otillräcklig, äcklig, ful..
Hon är 17 fyller 18 om en månad.. han fyller 35..
Han kom hem med underkläder för ett tag sedan. gav två par till mig och sa att de andra paren skulle vara till hans syrra..
vem fick dem.. jo hon.. de andra små flickorna.
Han har tydligen träffat hennes bror och syster men inte resten av familjen.
Hon har träffat några kompisar till honom..
Känner mig så lurad.. alla har vetat om det...

den andra tjejen. hon är 20 .
tror att de har hållt på sen någonstans runt oktober..

han skickar bilder på sig själv till andra, flirtar med tjejer på nätet och när han är ute.
får tjejer att känna sig speciella.. vet inte om han har haft några "knulla för en kväll" brudar.. men jag skulle kunna tänka mig att det är så..
 
han har plockat bort mina bilder när jag inte varit där, gömt alla kort, mina kläder, tandborste, deo och alla lappar jag skrivit.
han har städat undan alla spår av mig.

ÅH!!! jag känner mig så dum!
Vi hade pratat lite löst om att flytta ihop framöver. vi har ändå varit tillsammans runt 2 1/2 år.
sen kommer det här.
Vi pratade massor när jag var där nu.
han sa att han älskade mig fortfarande. att han alltid har älskat mig, men att han inte är säker på vilket sätt..
om det är som flickvän eller syster.

Det värsta är att jag älskar honom.
Den mannen jag blev tillsammans med..honom älskar jag.
jag önskar att han kunde komma tillbaka.
han gjorde mig lycklig.. han och jag var bara så rätt!
jag har aldrig mått så bra som jag gjorde när han fanns.
Men frågan är om jag kan förlåta hans inneboende...
för den mannen som var otrogen emot mig..det var inte den mannen jag blev kär i och började älska.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0